5 de dagen!

Idag är det femte dagen jag inte äter godis eller dricker dricka!:)
Känner mig hellt duktig och motiverad!
Har börjat med att äta regelbundet nu också, först frukost mellan 9-10 och då blir de nyttigt bröd med ost och tomat,sen något rån för att bli lite bättare och dryck blir det Oboy som tyvärr inte är nyttigt men det är som kaffe för mig då vaknar jag upp ordentligt! Sen så har jag börjat dricka C-vitamin varje morgon också för att få i sig allt.
Sen mellan 12-13 äter jag någon frukt för att få i mig lite sånt.
Efter det så äter jag middag mellan 16-17 och då har det blivit lite nyttigare, som igår blev det lax och wookade grönsaker.
Och på kvällen blir det en skål med fil med torkad frukt istället för flingor.
Visst allt kanske inte är jättenyttigt men det är iaf en början på nå bra, känner mig iaf duktig att jag tänker på vad jag äter:)

Och efter jag har kommit igång med det här ordentligt så kommer jag att göra ännu ett försök på att sluta röka:)
Kanske går denna gång.

Idag blir det att inte göra nå alls då det är så dåligt väder, men tänkte iaf att träna Ozzy inomhus :)

Ha en bra dag
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback