vissa människor är så roliga

:)
Ibland får man bara ett gott skratt!
Det är tur att man har fått den uppfostran man fått och blivit vuxen åtminstonen, jämfört med andra människor som tror sig vara "vuxen" visst deras synpungt på det hela!
hahah
Men alltså, jag bryr mig inte om de som varit för drygt 3-4 år sen och kan gå vidare iaf som vissa andra inte kan.
Sen kan jag ta en konflikt väldigt bra iaf och kan kommentera och diskutera och reda ut saker.
Törs iaf svara och prata i telefonen om saker.!:)
Men upp till var och en om man ska leva kvar i det gamla!:)
Måste bara tillägga att det angår mig också då det är min mormor! Så jag sköter mitt!

Jag älskar mitt liv och är väldigt glad för dom som står mig närmast!<3
LillRonja har blivit stor nu på 2½ år och Ozzy snart ett år!
Shiit vad tiden har gått fort!
Duktiga hundar, men mera träning behövs sen är dom fit for fight till sommaren också:)

Börjar även jobba snart också, va skönt att göra nå på dagarna och tjäna pengar och kunna bara njuta av ledigheten sen!:)
Få röra på sig och vara riktigt trött på kvällarna:)

Sen händer de lite andra saker också som inte ska komma ut riktigt ännu!:)
Roligt roligt och längtar sååå mycket!
Men snart!

Nu ikväll blir de film och sen ska jag sova så de blir måndag, längtar så efter i veckan!!
Ha en trevlig söndags kväll!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback