Torsdag idag ja..

Jag har trott att de kanske har varit fredag eller lördag hela dagen idag:)
Haha men de är ju bara torsdag och ingen annan dag:)

Igår blev de att fara och fixa lite papper och lämna in och fixa lite grejer:)
Sen träning av Ozzy och cykla till utbildningen som började 15-17 som var MYCKET givande!
Dom hade behövt börjat med just de som jag var på för länge länge länge sen.. Men bättre sen än aldrig brukar man ju säga:)
Mycket kul var de och lärorikt fast de var självklara saker.
Sen vart de middag då jag kom hem och hundpromenad och tv tittande och natten.

Idag steg jag och Ozzy upp vid 7 och gick på en promenad och åt frukost och gjorde mig klar för att fixa lite mera ärenden:)
Cyklade in till stan fram och tillbaka + gjorde ärendet på 20 min, de gick undan och då fick Ozzy vara i hela lägenheten och de gick super bra men han hade bara bytt kanal till åttan där de var nå mat program som han hellre ville se än på trean ;)
Sen efter kanske en kvarts vila så gjorde jag oss i ordning för att promenera till M-udden till föräldrarna och umgås där.
Det tog kanske 40 min, nu börjar de bara att gå fortare och fortare för varje gång vi går dit!
Skönt.
Så då vi kom dit skulle jag bara in snabbt på affären och köpa cigg och toy så fick Ozzy sitta utanför som inte heller händer speciellt ofta och det gick super fint inge yl eller skäll:) Men hade traslat in sig i kopplet.
Visade mor och far vad vi hade börjat träna också och dom vart facinerad:)
Bara hålla i i träningen!
Och det bästa av allt är att de är sommar så man vill vara ute och träna massor!
Vid fyra tiden kom Fredrik och hämtade upp mig så for vi och handlade inför helgen till mig då han ska fara till Ritsen och fiska.
Till middag vart de färdig kycklingklubbor och potatissallad! Mums så gott!
Även revbensspjäll som dock inte var så gott, men de skickade jag med han så dom kunde knapra på på kvällarna.:)
Vid halv åtta tiden kom Anna och Johanna hit och drack kaffe och jordgubbar som jag köpt tidigare, sen for vi ut och tränade Johannas hund Rocke som var så go och snäll som jag nästintill tog hem !
Och nu sitter jag bara här och funderar om man ska orka sätta igång en film eller om man bara ska slökolla på grannfejden:)

Ha en trevlig kväll och sov gott!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback