Sommar och dålig uppdatering ja vet:)

Idag steg jag upp runt halv 7 och gjorde mig i ordning sen cyklade jag till jobbet och där var de midsommarfirande:)
Sen vid ett slutade jag och cyklade hem och duscha och gjorde mig klar så for vi alla fyra till lulsundet där mamma, pappa, sofie och cornelia var:) Och båda hundarna fick prova bada nu också de gillade dom.
Och Ozzy har ju inte simmar riktigt ännu så var roligt att se:) och de kunde han.
Sen for vi och handlade lite kött och annat gott till ikväll och nu snart ska vi sätta igång grillen och äta:)
Sen blir de bara att ta de lugnt och vara inne en hel del med hundarna då Ozzy har fått diare igen, och de är pga varmen..:(
Dricker lite för dåligt och blir för varm.
Kanske se twilligth filmerna om igen för att sen kunna se trean den nya som går just nu på bio om jag inte har fattat fel?

Men men imorgon och söndag är jag ledig då blir de fullt schema och sen jobb mån-fredag, blir mycket skönt att jobba i ett nu och få igång vardagen bättre:)
Är super nöjd med mitt schema som jag fick nu!:))

nää nu ska jag ut och fixa grillen.
Vi hörs- och jaa de kommer bilder snart och annat roligt har bara inte hunnit så mkt att sitta framför datorn varit så trött.:)

Trevlig midsommar på er alla!

kramis

Kommentarer
Anna

Trean i Twilightfilmerna kommer på bio 29 juni :D det har jag minsann kollat in ;)

2010-06-26 @ 00:56:19 URL: http://soundofmadness.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback