måndag-trött!!

Idag är vi mycket trötta och dagen har inte ens börjat på riktigt ännu, vi klev upp stax efter fredrik for till jobbet alltså runt kvart över sex då har vi varit ute, ätit frukost, duschat och varit en riktigt långis med älskade syster och Cornelia och självklart Ozzy och de gick jätte bra:)
Var hemma 1 ½ timma senare, runt tolv:) Sen har jag fixat och trixat här hemma och börjar bli färdig nu.
Nu är det bara tre dagar kvar inför de jag fixar inför:)
Ni ska snart få veta alla vad de är.
Just nu ligger jag bara här och slöar tills jag börjar jobba 15.15- 21. 00 och ikväll är de första rapporten själv:D hoppas de går bra men de lär de göra.
Ska komma ihåg att skriva upp allt om de är något.
Då jag slutar blir de hem och äta nå och sova för imorgon börjar jag åtta om jag inte minns fel till halv ett och efter de blir duscha och till stan men syster och Cornelia!
Fördriva tiden med nå roligt emellanåt:)
Och självklart tvätta Ozzys bädd och fixa de sista jag kan.

Sen onsdag börjar jag 7.30-15.30 och då blir de bara hem och äta middag och bara ta de lugnt och vara med hundarna.
Och torsdag 7.30-12.30 och då ska jag promenera till jobbet, brukar annars cykla dit men inte dennna dag då mamma och pappa ska komma och hämta mig direkt efter jobber så ska vi fixa och greje hela dagen!
Hoppas de går fort med allt men de tror jag.
Och fredag jobbar jag 15.15-21.00 så på morgonen blir de att fixa lite granna och sånt:)
Sen är jag ledig lör-söndag! Ska bli skönt och välbehövt!

Därför jag skriver redan mina tider och vad som händer är för att jag kommer inte att ha mycke tid över att sitta här framför datorn:)

Så ha nu en toppen vecka för de ska jag ha!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback