Glad.

Godagens här har vi varit uppe sen sex och tränat Ozzy ätit frukost och duschat, sen vid tiotiden cyklade jag in till stan och mötte upp Maria så lunchade vi och sen cyklade jag hem där Ozzy skulle ha varit i köket..
Men han stod i hallen vid dörren.. åh, nej tänkte jag..
Gick ut med han och gick in och kollade överallt om han hade gjort nå hyss och - INGENTING fann jag !
Skönt då kanske man kan börja ha han hemma själv i hela lägenheten då han inte hade gjort nå.:)
Men vi får se vad jag vågar:) haha kanske inte finns någon tv kvar då:P hahah

Och nu har jag ringt lite ärenden och kolla upp om jobbet börjar ju den 9 de:))
KUl kul och super glad för det!


Ha en bra dag.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback