Dags att skriva en rad eller två:)

Sen sist jag skrev har jag haft intro dagar förra veckan och de gick super bra sen en utbildning också .
Och nu i veckan har jag börjat på schemat och de känns riktigt bra att få tjäna sina egna pengar nu på riktigt och ha en ordentlig sysselsättning:)
Men trött blir man!
I fredags som var så var jag sjuk trött att jag höll på att somna då jag cyklade hem, men i går då var jag mycke piggare så man vänjer sig ju efter ett tag.
Sen har jag varit lite sjuk fre-söndag feber, hosta och snuva men nu är jag frisk igen men lite hosta kvar.:)

Idag har jag fått vara ledig hela långa dagen och de var behövligt då jag måste fixa lite grejer och så:)
Sen har jag varit på en långis med Ozzy.
Och snart ska jag sätta igång middagen som består av taccos:) gott!

Ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback