Lycklig!

Allt känns för bra för att vara sant just nu.. :)
Jag har fått allt på plats i ny lägenheten, Fredrik har hitta en som kan hyr gamla lägenheten från och med onsdag så slipper man ha kvar den och betala på den.
Jobbet är underbart, njuter av att få kunna känna lugnet då man kommer hem från JOBBET!
Ozzy har vant sig hyffsat bra i lägenheten men ska träna ensamheten på onsdag med han:)
Jag for till skatteverket och bytta adress idag och de skulle inte kosta nå alls? Har för mig att de bbrukar kosta 199:- men inte de inte denna gång:)
Sen ska jag fara tidigare till jobbet imorgon och ordna så jag får deligation och fick skattegrejen:)

Underbart mår jag men är bara lite trött då jag försov mig i morse till 5 minuter i 8 och jag börjar prick åtta:P haha var bara att stressa upp fredrik så fick han köra mig till jobbet kvart över hade jag hunnit byta till arbetskläder och var på jobbet:D haha åt frukost i bilen också:P haha
Fort fort gick de, men då jag kom hade dom förstått att jag var på väg då jag annars alltid är i god tid innan jag börjar så det jämnar ut sig:)

Nu idag har jag fyndat diskställ och bestikställ och Ozzys mat och en tunna som jag fick gratis!
Ikväll eller imorgon senast onsdag ska Robban komma hit och instalera min tvättmaskin också så jag slipper gå till tvättstugan! UNDERBART att ha den tillgången att kunna tvätta när man vill!

Sen måste bara Lulebo komma förbi och byta min toaring då jag fick fel storlek från början sen idag for jag och hämtade en ny men den var samma storlek och den åkte ner på ens rygg som den förra .
Så nu har jag lämnat meddelande till kvinnan som jag hade pratat med i fredags som skulle fixa de åt mig om den inte passade.:) Så hon lär väl ringa mig imorgon och komma och installera en ny igen:)

Mår super bra och känns som om de är för sant allt bara..
Alltid då allt går bra för mig brukar de hända nå dåligt, så jag undrar vad de kan vara denna gång, hoppas bara de inte är nå riktigt dåligt som drabbar mig så mycket iaf..
Eller de kanske var nog att en av mina släktingars kille dog för några dagar sen?
Huvva mina tankar går till min kusin och deras lilla son!

Nää nu ska jag spana runt på internet, hörs någon dag.:)
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback