KÖRKORTET?!

Det som fattas nu i mitt liv är KÖRKORTET, någon som vill skänka mig en slant eller två? Eller sponsra hela beloppet?
Någon snäll själ??!
Hihi hade suttit fint att ha körkortet så man kan ta sig överallt utan att vara beroende att någon annan ska hjälpa till tex då man ska storhandla eller behöver fara någon längre sträcka.
Jag brukar oftast cykla men hade varit bra att ha ett om tex någon också behöver en chafför någonstans kan jag gärna köra!

Men min plan är att börja spara till det nu då jag jobbar och då blir de nog att jag har det nästa sommar eller vinter beror på hur mycket jag kommer att få jobba och tiden till att ta det, sen har jag tänkt att ta en intensivkurs så det går fort fort att få det också.:)

Dagen idag har varit stressad som vanligt..
Men jag har ju iaf varit ledig!
Klev upp runt nio och gick ut med Ozzyboy sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar sen frukost och fara till bällinge där fredriks hus är och kolla vad vi behövde handla dit, de ska nämligen renoveras.
Sen for vi och fixade ett släp, åt mat och lämnade nyckeln hem till mig till Robert som har nu fixat vattnet till tvättmaskinen sen for vi och handlade en massa på byggmaxi och tillbaka till bällinge.
Packa ut alla saker ur släpet och börja måla taket i hallen, tog bara en timma:)
Men de var ju bara ett varv då det ska torka i två timmar, så nu har jag hellt ont i armarna och nacken!

Och nyss kom vi hem och då blev de torka upp spya då Ronjagumman hade spytt upp nå konstigt..
Nu blir de ta de lugnt en sekund till sen ge hundarna mat och fara tillbaka och måla andra varvet och sen blir de hem och sova eller förs koppla in kabeln till tvättmaskinen.

Och imorgon är min plan att vara HEMMA!!!
Eller iaf inte fara och göra en massa ärenden hela tiden, de ända som kommer hända imorgon är att mor och far ska komma hit och då ska vi hänga upp två speglar bara:)
Och dricka en massa kaffe och bara njuta av ledigheten!

Ha en trevlig kväll!
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback