Ursch!!!

Näää, fy fan vilket väder!
Tur att jag bara har Ronja hemma som kan hålla sig betydligt längre än Ozzy så man slipper gå ut hela tiden i detta öväder, man kan ju blåsa bort! eller snöaigen:P

Och just nu låter de som om ballkongen ska flyga bort för att det blåser så mycket.
Igår skulle det blåsa 9 och då tyckte jag att det var nog men idag skulle det gå upp till 11 så det blåser rejält, då jag skulle ut med ronja i morse så tog vi oss nästan inte ut från porten för att det hade snöat så mycket vid dörren, eller blåst dit..

Så nu har jag bestämt att vi inte alls ska göra nå idag bara vara inne och försöka hitta på nå här, just nu ligger hon och äter ben:)
Och jag ska på ett tag hoppa in i ett bad och bara ta det lugnt:)

Ha en blåsig dag och håll i er så ni inte blåser bort!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback