Stan

Det blev ingen inne dag för min del:)
Fredrik skulle fixa bilen och då passade jag på att fara in till stan och kolla om det fanns nå snygga kläder eller någon kofta, jag hittade en på gina men glömde totalt bort den innan jag åkte hem så nu vart det ingenting .

Nu sitter jag och väntar på att gubbarna ska komma hem men vet inte alls när dom ska komma då bilen har tvärvägrat att komma igång så dom vart fast på bergviken..:( och sen tog batteriet slut i hans tele så jag får inte alls tag i honom, så nu funderar jag på om jag ska sätta igång maten så får han värma upp då han kommer hem.

Och ikväll blir det att titta lite på film och bara mysa, kanske göra negerbollar :)

Juste inatt far min syrra och hennes familj och robbans pappa och bror utomlands!
Det kallar jag FUSK!

Ha de bra!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback