Söndag

Natten är här och jag är inte de minsta trött.
Det är så himla konsigt så fort Fredrik far hemifrån så blir jag inte de minsta trött på kvällarna och vill inte gå och sova för jag vet att jag inte kommer att somna i första taget, inte för att jag inte tycker om att sova själv men är pigg.

Idag steg vi upp halv elva och började sätta igång med frukost till oss och hundarna sen rasta dom och sätta igång med storstädning inför veckan:) så att jag och Ozzy slipper vara i damm eller städa själv.
Efter det packade vi ihop Fredriks och Ronjas saker dom skulle ha med sig till Gällivare och gjorde oss iordning för middag hos mina föräldrar.
Sen for vi dit och det bjöds på palt, väldigt gott sen hamnar man i koma typ:)
Nästan direkt efter körde Fredrik hem oss och begav sig själv till gve.
Känns hellt tomt här utan Gubben och Ronja, ingen som bökar med Ozzy och ingen som snor datorn eller tvdosan av en då man sitter :)
Men ändå skönt!

Ikväll har jag och Ozzy bara tagit det lugnt och tränat lite granna och varit ute i det varma vädret som jag hoppas håller i sig och blir vår och sen sommar!
Sen har han även fått ett ben idag och efter ett tag då han har tuggat på det börjar han gnälla, för att han inte kommer åt det goda i mitten :) men han ger inte upp !
Nyss såg vi klart johan falk, som jag inte sett någon av bara biofilmen, så nu blir det "johan falk" maraton:)

Nu blir det att göra annat!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback