Med andra ord!

Igår hade vi en hellt underbar dag tyckte jag iaf:)
Först på morgonen blev det att fredrik var tvungen att fara iväg och fixa klart bilen och sen kom han tillbaka vid två och då hade jag hunnit ge hundarna mat och gått med båda och fixa iordning mig.
Sen skulle vi försöka ordna så att han kunde fixa resten på bilen, bara nå lampor och sånt och det vill man inte stå ute i kylan så vi ringde runt överallt och kolla om någon snäll hjälpande människa kunde låna garaget och fick komma till rosvik hos Jessica och daniel men först for vi hem till mina föräldrar och åt skrovmål och sen for vi dit.
Medans pojkarna skruvade så höll och och Jessica på och hänga upp nya gardiner och surrade med kaffe i högsta hugg så jag fick lite kafferus :)
Då dom vart klar med bilen typ vid elva på kvällen så började vi spela "Med andra ord" jag och Jessica mot killarna, gick ganska bra för vårat lag men tyvärr så "fuskade" dom som vanligt!
Haha nää men jag har nog aldrig spelat nå roligare spel än det !
Vi vart kvar och spelade till två sen for vi till Luleå och körde hem Robert till Persön och sen for vi hem och sov.

Och idag har vi sovit väldigt länge då man kom i säng så sent, vi har nästintill vänt om dygnet hellt, vi är typ alltid vaken till typ tre och stiger upp mellan tio och ett ;)
Inte bra det då Fredrik börjar jobba nu på måndag:)
Men vi har tänkt att försöka gå och sova tidigt idag så man hinner vänja sig med normala tider .
Idag har vi inte gjort så mycket farit ut med hundarna och tränat Ronja lite granna men var lite för kallt för henne också så det vart bara en kortis men hon var riktigt duktig.
Nu sitter vi och väntar på att Stinasäkligakyckling ska bli färdig sen ska vi bara fixa och dona här hemma typ och vara med hundarna.

Ha en bra dag.
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback