Lägenhetsvisning:)





Hall i ljusgrönt och svart :)





Köket i lila nyans :)





Sovrummet påbörjan till väldigt stor förändring på både väggar och gardiner:)
Men just nu nya sängkläder.

Jag väntar just nu på två par fönsterlampor som ska komma om ca 7 dagar som jag har beställt från jotex, ett par lila som ska till köket och ett par svarta till sovrummet.
Som sagt vi ska måla om i sovrummet snart då vi känner för att vi har tid och ork till det.
Då det händer blir de körsbärsfärg runt hela rummet och en svart fondvägg i mitten och där kommer tavlan vara som jag har lagt upp i något inlägg med två sänglampor i körsbärsglad som en skiva bara.
Sen blir det ett svart överkasst med ett gammeldags mönster.
I taket lampan som jag har visat tidigare.
Och gardinerna har jag tidigare lags upp också som de blir där.

Mycket nytt blir de nu, men det behövs säger jag bara, har inte köpt nå till hemmet på väldigt länge och man behöver förnya sig och med färger!:)

Kommentarer
jenny

Va fint ni har det :) Kramar

2010-01-26 @ 17:02:02 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback