Godförmiddag

Idag har jag tagit sovmorgon:) Eller vaknade vid tio tiden och gick ut med hundarna och sen sa jag att vi skulle sova mera att det var natt ännu, så båda gick och sov igen:)
Pratade med Maria en stund sen somnade jag om igen.
Vaknade upp igen vid halv tolv, tolv och sen dess har vi varit ut igen och ätit frukost och så har jag hunnit tränat mig själv och Ozzy lite granna:)
Jag har tänkt få tillbaka lite muskler i kroppen till sommaren:)
Men som Jenny sa att man kanske borde ha börjat redan i höst istället för just då det nya året börjar;)
Och nu sitter jag här och hundarna sover en sväng och då dom vaknar blir de ut med dom och Ozzy ska ha middag.

Undrar för övrigt vad man ska hitta på i veckan och idag, har då tänkt att försöka komma in till stan en sväng och sola sen göra lite ärenden.
Och så blir det så klart träning för både mig och hundarna och motion.

Nää nu ska jag göra annat.
Ha de bra.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback