....

Har varit många funderingar sen igår, bla varför man gör på ett visst sätt sen hur kan man lösa det eller rättare sagt hur kan man hjälpa..
Men som sagt som alla säger till en det får man faktist lösa själv och  att det inte är nå bra att lägga sig i och försöka..
Men om man jämt tänker så vart är då världen på väg då?
Ingen hjälper någon tillslut ..?
Nää, jag vill mer än vad det går i denna värld..
Tror att jag kommer att försöka på någon sätt iaf!
Fast jag vet att det är meningslöst stundvist!


Idag iaf har jag hunnit bädda sängen, diskat bort stordisken sen vikt in kläderna och plockat lite granna här.
Sen har jag tränat Ozzy på det vanligaste sitt, ligg och stanna.
Även mig själv har jag tränat lite granna:)
Och nu har vi suttit här ett tag bara för att få slappa.
Idag kommer Fredrik hem på kvällen så då får man se vad man hittat på men tror nog att han är ganska trött..
Men ska iaf göra något utan hundar en dag iaf, sen även göra nå hela familjen ute:)

Juste vet inte om jag skrev det i måndags, att Ronja fyllde två år då:) Tiden går så fort!

Ska ta några nya kort på dom snart igen också och olika saker bara:=)

Ha en bra dag.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback