2010

Tjo det var ett tag sen jag skrev någonting, delvist för att jag inte riktigt haft tid och sen inte nå att skriva direkt.

Har haft en riktig rolig månad faktist.

Jag och gubben for på bio och såg "Luftslottet som sprängdes" som var riktigt bra!

Den 19/12-09 Blev det fest med gamla vänner som jag inte har festat med på kanske tre år, så det var himla roligt att se alla och sitta och surra med alla:)
Plus att det inte vart någon utgång heller.
Hellt lyckad kväll, kom hem vid tre tiden dessutom.

Sen har det hunnit vara Julafton som firades i Persön hos min kära syster med Mor och Far, Sofie och Robert och lilla Cornelia som fick väldigt roliga julklappar som hon var intresserad av! Och Ronja följde även med!
Sen på kvällen kom Fredrik och Ozzy och hämtade upp oss hos mina föräldrar.
Vi har sagt att nästa år kommer vi att fira tillsammans mer än på kvällen, så vem vet kanske blir jul hos oss då:)

Och nu har vi även hunnit byta bil, igen.
Och denna har kronglat från dag 1 för oss men nu verkar det gå åt rätt håll iaf.:)

I torsdags var det nyår som vi skulle fira bara lugnt hemma, men då for vi till Rosvik under dagen och hälsade på Jessica och Daniel så vi bestämde oss för att åka dit på kvällen.
Så då vi kom hem på dagen snabbåt vi och gjorde oss i ordning och så kom Micke och Annelie och så for vi tillsammans dit.
Och det vart en riktigt rolig kväll.
Sen sov vi över där också i vardagsrummet  i soffan, lite trångt men det gick och hundarna i Ozzys bädd nedanför mig :)

Sen har min vänstra nedersta visdomstand börjat växa ut sen nyårsafton och igår hade jag rejält ont så nu har jag börjat knapra alvedon ;)

Och idag blir det gómiddag med fläskfilé och klyftpotatis med beasås och sallad med feta ost och vitlöksbröd och till efterrätt blir det fruktcocktail med glass och grädde, då vi var tvungen att stressa så på nyårsafton tar vi igen lite idag:)
Sen på ett tag ska jag gå en rejäl långis med Ronja, för nu kommer jag att sätta igång att motionera mycket mera än tidigare då jag har varit lite väl slö tidigare och försöka att äta lite nyttigare också:)
Inget nyårslöfte bara en grej jag har försökt börjat med ett tag, men nu ska jag ta tag i det, då det också kommer att bli lite varmare och bli vår snart :)

Nu är det 2010 och nu kommer nya krafter till allt, många har väldigt många löften som man inte kan hålla andra har bra löften.
Men jag tänket inte ha något nyårslöfte utom att försöka göra allt till det bästa oasett situationen!
Och må bra!:)
Har en bra känsla av 2010 det kommer att vara ett toppen år med många roliga händelser !

Så gott NYTT år på er alla !
Kramis




Kommentarer
Tanja

Hej

Tackar så mycket :-)Du hade inte behövt förklara vem du är, klart jag känner igen dig Helly!

Kram på dig o hoppas allt e bra!

2010-01-05 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback