Snölandet:)

Godmorgon:)
Idag då jag klev upp var de ut med hundarna och så fort man vänder bort blicken så har Ronja sprungit bort som vanligt..
Så jag och Ozzy efter vi hade varit ute ett bra tag bestämde vi oss för att gå in och kolla lite på tv och bara ta de lugn, efter 1 ½ timme kommer snömonstret in och har snö överallt, så då var de bara att damma av henne:)
Sen började jag göra middagen i ordning, för idag blir de fläskfile med hemmagjord vitlöks marinad med grekisk sallad och vitlöksbröd :)
MUMS!
Inte ofta man äter det.
Nu längtar jag till kvällen för att få äta det:)
Juste igår åkte vi igen till Gve då gubben frågade så snällt om vi kunde följa:)
Dagens aktivitet består av: träning med hundarna, duscha, sticka klart (kanske är på tiden;).), laga goomidag och filmkväll med mys :)
Bara en lugn dag idag med andra ord!

Tidigare idag har de snöat stora lapphandskar, ser ut som bomull som kommer sakta ner från himlen:)
Mysigt.

Ha en bra dag:P
kram

Kommentarer
annica

hej! Jo de kan vi absolut göra.. jobbar varje dag till 18.30 så på dagarna är ja iaf upptagen..

2010-02-09 @ 18:51:11 URL: http://annicabw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback