Torsdag

jaa idag har man inte gjort nå speciellt alls, bara plockat en massa och förberätt för storstädning imorgon:P
Haha jätte roligt eller så inte men de är ju så att jag fyller ju år på söndag och då blir de ett litet kalas.:)
Sen mest troligen på måndag åker jag ner till min kära vän Jenny som jag inte har sett på ett år och inte hunnit träffa hennes lilla knodd Marius ännu.
Så de ska bli spännande om ni mina föräldrar kunde ta Ozzy i en vecka så blir de att jag åker ner!
Längtar så och saknar denna underbara vän!!

Igår gifte sig min föräldrar, dom var super fina!
Sen blev de tårta och smörgåstårta!
gott gott.

Haha nää jag har inte mkt att skriva justnu bara svammel känns de som!
Men ha en bra dag.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback