Ozzy

Nu snart blir min lilla gris ett år:)) och all täning börjar ta sig!
Vi har börjat cykla en hel del nu korta svängar, han har fått vara bland en massa folk och det har gått super bra, visst lite hoppig i början men det går till sig efter en koert stund.
Sen har jag tränat en massa ensamhetsträning och de går så där han blir gasnka orolig trots att han fått mycke motion innan, ätit upp två varmeljus och lite annat smått:P
Men de går nog till sig snart!!
Längtar tills man kan lämna han ordentligt hemma.:))
I veckan har han fått badat i flera timmar och varit ute en massa!!!

Nu väger han 33 kg och är 53-54 i mank.:)
haha undra hur han kommer se ut om ett år eller två:P
lite väl stor, jag som trodde de var den lilla rasen jag hade köpt.

Nää nu ska jag ha hjärnjympa med Ozzyboy sen blir de lira lite kort !

Ha en trevlig kvälll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback