Torsdag

Goddagens alla :)
Iddag vaknade vi halv tio och gick ut på en promenad i ca 30 min och sen har jag ätit frukost och sett våra bästa år och pratat med mitt arselbarn som jag SAKNAR enormt mycket..
Att 90 mil ska kännas så långt borta.
Men snart ska jag sätta mig på ett flyg ner till henne, eller ja snart och snart men till sommaren kanske iaf!

Och nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig klar för dagens äventyr som består av mycke motion och träning, har kommit igång igen och träna hemma:)
Måste ju bli fin till sommaren!
Igår var jag och Ozzy på tre långa promenader i 1 timma styck, sen då alla små som är på en halvtimma:)
Så det börjar ta sig och han börjar gå ganska bra i koppel!
Till sommaren kommer han att gå superbra!
Om jag inte minns fel så går han nästan lite bättre än Ronja nu, eller hon går också bra de gör hon men hon går lite mera framför än han.
Just nu är hon i Gve och har varit där i två veckor ska bli skönt att hon kommer hem i helgen.
Sen kommer fredrik hem ikväll också då blir de bara lugnt och sen imorgon ska han lämna in bilen och jag ska in till stan och stosa lite granna och kanske köpa en tröja eller nå:)
Jag tror hellt allvarligt att jag har shoppmissbruk:)
För alltid då jag ska in vill jag köpa nå, vad som hellst men jag behöver ju de på ett eller annat sätt!
Haha, fast dom sakerna jag köper är ju inte alls dyra så de är ju inte så illa som de kanske låter iaf:)

Och jag har nu bestämt mig att göra ljusa slingor i hela håret, jag  brukar ju ha mörkt under men nu har jag kommit på att jag vill vara lite blondare:)
Tycker de känns bäst så i år:)
Men kanske ändrar mig, haha nu börjar jag vela men jag tror iaf att jag har bestämt mig:)

Ha nu en bra dag, för de ska vi ha!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback