tisdag

hej hej.
Idag vart de uppstigning 7.15, fick samtal av Jessica att hon skulle komma till åtta.
Så då gick vi ut och var ute i 30-40 min sen in och duscha och klädde mig sen kom hen då åt vi frukost och drack kaffe sen for hon igen.
Och under morgonen har vi börjat tvätta sängkläder och gått en långis med Sofie i ca 40-50 min och nu ligger Ozzy och sover och jag ska snart gå och klä på mig lite och göra mig klar då Jessica kommer tillbaka.
Och dagen består av att tvätta gardiner, handdukar och kläder.. tvättkorgen är så full att de rinner över kläder så det är på tiden.
Sen blir de att rensa klart i hallen och gå ner till förrådet och stoppa undan och ta fram sommarsaker.
Och så ska jag försöka hinna diska innan hon kommer.
Så med andra ord en fullspäckad dag.:)
Och ikväll vid nio blir de desperata:)) Längtar!

Joo och en annan sak som är positiv, jag har nu i en månadstid tänkt stoppa absolut torr under armarna men jag har stoppat sen efte ren timma har de blivit så jobbigt att jag varit tvungen att ta bort de.
Men i natt så låg jag och klia men tillslut somnade jag och vaknade vid tre och tänkte " JAAA, jag klarade av att somna, bäst jag somnar om" hahah
så Äntligen har jag kunnat slutföra det!!
Inte roligt då man svettas, känner sig inte alls fräsch då, men nu jäklar!
Hahah

Nää nu måste jag klä mig:)

Ha en bra dag!:)
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback