Söndag

Goderkväller!

Börjar berätta om gårdagen, då jag for till maria och var med henne och killarna (mattias och erik) vi såg på björnbröderna 2 ett antal gånger sen vid halv elva tiden kom fredrik och hämtade upp mig så for vi och släppte hundarna och for hem och såg på film sen sova, var så sjukt trött.

Idag klev jag upp vid tiotiden , duscha och gjorde mig klar och gick med Ronja en sväng sen kom Maria och killarna och hämtade upp mig så for vi till Leos lekland .
Shiiit ibland önskar man att man var barn på igen, så himla stort och roligt:) Blev till och med höjdrädd för en ruschkarna, men maria och erik vågade åka den tillslut iaf:)
Sen vid två tiden for vi till Maria och där var hennes syster elin då satt vi och surrade en massa och satt ute i solen men sen ville småkillarna se film och denna gång var de björnbröderna 1 :)
Haha vilken ordning, men efter ett litet tag somnade Erik sen var de Emmelies tur(grannens dotter) och sen maria och efter en stund var de Mattias tur också:)
Och efter ett tag bestämte vi "vuxna" att kliva upp och gå ut på balkongen:)
Sen kom Fredrik och hämtade mig så for vi och släppte hundarna och handla lite.
Sen hem och storstäda och för en liten stund sen for han till gällivare och jag här hellt utslagen och Ozzy sitter och sover med huvudet på bordet:)
haha
Och då lillgumman Ronja fick följa med husse.

Ikväll blir de att bara vara hemma och njuita av ensamheten med Oz och gå en långis senare med han:)
Ha en trevlig kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback