Solat.

Tjoo igen:P
Nu ikväll for vi så jag fick sola, jag har tänkt sola upp mig lite granna så man inte ser kritvit ut den dagen man ska ha lite sommarkläder, eller iaf mindre kläder:)
Men jag har lite problem då jag ska sola, jag får typ "panik" eller nå liknade..
Först rengör jag ordentligt och klär av mig sen då jag ska lägga mig där i så kollar jag vart alla knappar sitter typ till fläkten och så tjorvar jag ett tag hur jag vill ha det, sen ligger jag där med ögonskyddet och försöker njuta nää då börjar solariumet låta rejält mycket och då blir jag nervös och måsta kolla hur många minuter och sen kolla så att dörren inte är öppen att de inte var någon som kom in, sen slappnar jag av igen.... ett tag då knarrar de i den igen och då måste jag kolla minuterna för att tänka " det är ju bara 6 min kvar så de här går bra" hahah och tillslut så ligger jag hellt stilla och "slappnar" av och då börjar de pipa, nää nu är det färdigt!
Hahah tror inte jag riktigt tycker de är skönt.
Men jag har gjort de tidigare men nu är de ett tag sen jag solade, eller ja jag solade i torsdags med maria men då var de samma sak:P haha

Är de någon annan som känner så?
Eller är de bara jag som har sett skräckfilmer då det hänt nå i solariumena? :) haha
Eller kanske paranoid?:P haha

Sen följde jag med då Fredrik skulle tvätta undersidan av bilen för att få bort allt salt och sen for vi och släppte Ozzy i karlsvik, han lyssnar super bra och kommer så fort man ropar på han, sen så då man springer så springer han precis breved en!
Och mycket lugn är han, han kanske blir en zoombi av kastreringen, hoppas iaf inte för mycket men skönt med en lite lugn hund!:)
Vi ser ju..
Sen vi kom hem har vi sökt en miljardes filmer för att kunna få se nå, men hittar ingen som vi är sugen att se, så vi slötittar bara på tvn.
Och på ett tag blir de sistsvängen ut med Oz och sova, eller jag kanske ska hoppa in i ett bad innan, åtminstonen en dusch.

Jag hoppas de blir lika fint väder imorgon som idag så man kan vara ute hela dagen då med:)
Godnatt sen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback