Sol!

Har nyss suttit på ballkongen i minst en timma och solat:) ojoj vad de är varmt och skönt!
Tror till och med att jag fick lite färg!


Lillgrisen ville också sola:)

 

Sen blir de lite bilder från då vi busade och då jag skulle kolla vad han gjorde då vi hade sagt "godnatt" haha han ville ha en sänghimel:P



Och sen kanske man borde säga "HEJ DÅ!" till dessa pinnarna, det ser ju inte så frächt ut då man kollar ner i burken:)
Haha, men jag och Fredrik har faktist sagt att snart ska vi sluta och de känns som om de är nära nu till handling!

 


Kommentarer
Jenny

Åh va härlig bild i solen. Så kan inte jag skryta iår :P fimparna såg ju härliga ut i solen. Så livet kan vara underbart när man sitter å njuter av solen med en cigg. Fattas bara ölen ;) kraam

2010-04-22 @ 16:07:50 URL: http://Sweetjen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback