redan onsdag

Jaa, det är redan onsdag, vad skönt att denna vecka har gått fort, för jag har då inte haft nå speciell ork till att göra nå.:)
Idag då vi gick ut på en promenad och då vi kommer närmare huset vårat så är det en ganska smal "bil" väg som man måste gå på självaste vägen där bilar kör för att det inte finns någon trottoar så trångt är det, sen så ryms det precis två bilar att köra brevid varandra och sen är det 30 man får köra också.
Men iaf nu dom senaste månaderna har jag blivit så förbannad på alla som kör fort så jag har bestämt mig för att kliva ut ett steg bara för att dom ska sakta ner för det är verkligen så trångt att om jag kliver lite åt sidan kan bilarna köra över mig .
Men iaf så idag gick vi som vanligt och då vi kommer mot vårat hus så ser jag att bakom oss kommer det en bil i typ 110 så då stiger jag ut som planerat och som tur är så stannar han, och jag hade platsat Ozzy så han bara skulle sitta still där så han svär inne i bilen och jag säger utanför att det är bara 30 man får köra där men han hör ju inget då han sitter i bilen så han öppnar dörren och svär något och det ända jag säger att det är bara 30 här då smäller han igen bildörren och gasar iväg!
Det var en man i 50 års åldern, varför ska man vara oförskämd och svära åt en annan människa som menar bara väl- jag menar om jag hade haft ett barn så har jag ju inte barnet i koppel och det kan ju hända att barnet snubblar och så kommer bilen eller liknande..
Fattar inte varför man kör så fort då det är så tätbebygt?!
Nää om vi ska bo kvar här mycke länge till så måste dom göra nå fartgupp eller nå för jag blir bara förbannad utav alla bilar som "måste" köra fort här, förstår inte varför dom inte kör på den andra vägen om de är så bråttom?!
Hahah ja där får ni höra lite grann om det som irriterar mig:) haha

 

Nu idag har jag inte tänkt göra nå speciellt, bara det vanliga att träna Ozzy och så har jag tränat, duschat, ätit frukost:) Solen halvskiner men är ganska varm iaf:)

Ha en bra Onsdag!


Kommentarer
idah

Oj i helgen... jag har ingen aning, haha! Själv då? :)

2010-04-21 @ 13:38:53 URL: http://idahfridhs.blogg.se/
idah

Ja så kan man väll också säga. Brukar inte planera så mycket eftersom de för de mesta aldrig blir som jag planerat, haha. Och ska jag planera något gör jag nog de högst en dag innan istället för en vecka innan, brukar inte alltid hålla så.. :) hehe

2010-04-21 @ 13:59:32 URL: http://idahfridhs.blogg.se/
emelie

så bra:D

gör du då?

2010-04-21 @ 15:33:07 URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :)

2010-04-21 @ 17:03:15 URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback