onsdag

i morse vaknad eOzzy första gången vid åtta men då sa jag till honom " de är fortfarande natt, gå och lägg dig i bädden" så då sprang han tillbaka men sen kom han tillbaka vid nio tiden så då var de bara att stiga upp gå på toa och sen klä på dig och ge han mat sen ut på en halvlångis på 40 min:)
Sen då vi kom in åt jag frukost och kolla lite tv sen hoppade jag in i en dusch och efter de gjorde jag mig klar.
Sen gick vi en vända till på 40 min sen in igen och diska och plocka lite:)
sen vid tolvtiden kom mor och far hit.
Då kollade vi igenom en massa på datorn och sånt, sen ett brev Farmor hade skrivit för typ 20 år sen..
Sen gick pappa en promenad på 30 min med Ozzy och jag och mamma kollade på djur på blocket och sen började jag laga mat - Stinasäkligakycklig med ris och bea och grönsaker.
Det var gott sen till efterrätt vart de glass! Mums!
Och för ett litet tag sen for dom och nu sitter jag här och tänkt ta de lugnt till sju för då blir de mat för Oz och sen på en långis i en timme för klockan åtta börjar Anna Anka!

Fullspäckat schema hela veckan med andra ord har de varit:)

Och imorgon har jag tänkt att ta en riktig långis till mjölkudden med han och sen gå över till min faster som fyller år och äta pappas smörgåstårta!:)
Och imorgon kommer Fredrik och Ronja hem, ska bli skönt att få lite avlastning med Ozzy och sen kunna få vara lite med Ronja!:)

På tal om annat, igår kväll hade jag så sjukt ont i kroppen efter all träning med Ozzy utomhus då han ska gå fot, då han ibland får utryck och vill och måste bara till "den där" snöhögen eller "den där" gräsfläcken.
I både axlar och ben!
Men idag har det gått över, vilket är väldigt skönt!
För då får man ta nya tag imorgon då man ändå ska gå så där långt!
Men mycket Duktig har han blivit då man är ute och inne!:)

Ronja

Nää nu blir de att bara sitta i lugnet ett tag:)
Ha de bra !
Kramis

Kommentarer
Linda

hehe söt!

Spana gärna in Victoria´s Secret i min webshop, underbara lip gloss;)

http://www.beautyinsideout.se

2010-04-14 @ 19:37:00 URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback