Lugn måndag

Idag har jag och Ozzy inte gjort mycket mer än lite träning för honom och mig.
Sen har jag bara varit slö och kollat tv, film och datorn.
Och sen för ett litet tag sen tränade jag ozzy att vara själv så då gick jag ut ur dörren och ställde mig bara ute och tog en rök sen in igen:)
Det gick bra!
Och nu ligger han och tuggar ben och jag glottar här och ska väl kolla någon film efter vi gått ut en långis sen sova tidigt!
Hoppas det är lika fint väder som idag för imorgon blir det att motionera ordentligt med Ozzy och själv!
Har inte mycket att säga ikväll men ni får nöja er med lite bilder.



Första bilden är på Ronja andra och tredje bilden är nedanför balkongen och sen jag idag:P
(Jenny, nu ser du hur mycke snö vi har kvar!)

Kommentarer
FlizanLizan

sv: hehe okej :P

vad haru för dig då? :)

2010-04-19 @ 19:50:02 URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback