jaa vad ska man säga..

Nu är de så att jag är verkligen på hugget idag, om  de är någon som kommer i min väg så krossar jag den, ordagrant eller inte:P
Hahah
Nä men jag blir så himla arg på vissa människor som aldrig kan lära sig av sina tidigare misstag!
Varför ska man tro på såna som ändå inte kan hålla nå?
Är de för att man är för snäll? och menar alltid väl?
Nää känns som om de blir slut på sånt nu igen för jag orkar inte hur mycke som hellst då de ska vara på ett visst sätt.
Men jag klarar allt de vet jag!!!
Bara att bita ihop och vara stark!:)

på tal om annat:
Idag steg jag och Ozzy upp vid halv nio och gick en långis och sen gjorde jag mig klar och kollade våra bästa år:)
Och nu snart på ett tag har jag tänkt gå en ännu längre promenad med han, vi får se om jag orkar de psykiskt och fysiskt.
Nää nu ska jag göra annat men vi kanske hörs sen!?

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback