GRILLAT!

Tjoohooo!
Igår kom Ozzy och fredrik hem från gällivare då blev de handla lite go mat, lamm och efterrätt, kommer recept på det nästa inlägg:)
Sen tog vi de bara lugnt och kolla film.
Och Ozzy sov hela tiden då han kom hem, fick till och med tvinga ut han vid tolv, då är han trött!

Nu idag vaknade jag första gången halv 5 då Ozzy ville gå ut, han var nämligen bajsnödig! Hahah mitt i natten, han kutade till dörren och tjöt, så då slet jag på mig kläderna och var tvungen att gå på toa först, mycke duktigt av han att säga till!!
Sen somnade vi om till halv elva steg upp och gjorde frukost och oss klar sen gick vi ut på en långis med Oz i det fina solvädret!
Och sen for vi och rantade runt lite grann och hämtade upp Fredriks kompis Danne och hans hund Molly, så for vi till isen med hundarna och det gick super bra!
Trots att Molly löpte, då vet vi att hans kastrering vart som den skulle:)Haha!
Sen for vi och handla grillmat och for hem och satte igång grillen!
Och det vart super gott!
Nu ska vi ta de lugnt ett tag sen gå ut på en långis igen med Oz, skönt att man kan gå mera nu, och att vägarna har blivit asfallt!
Nu känns de verkligen som att sommaren är på G!

Ikväll så blir dde bara lugnt och kanske ta en öl och se film !

Ha en trevlig kväll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback