Godmorgon!

måste bara berätta om gårdagen:)
Vaknade kring halv åtta tiden och steg upp och gick ut med Ozzy på en halvlångis i halkan, sen då vi kom in hoppade jag in i en dusch och gjorde mig i ordning sen vid halv tio kom fredriks mamma och hämtade ozzy, då han ska vara i stugan i helgen med dom.
Sen kom Robert och hämtade mig så for vi till rosvik där Jessica och Daniel bor och där satt jag barnvakt till Cornelia, sen vid två tiden for vi hem och då jag kom hem så kommer Maria och hämtar upp mig så for vi och handlade då hittade jag ett par jeans på 70% rea så det var himla toppen, sen for vi och solade var skönt, men jag får lite panik då jag ligger där.
Men färg fick man!
vet inte alls vad som hände nyss med texten:P haha
sen så körde hon hem mig och jag tog det bara lugnt hela kvällen och var bara hemma:)

Och nu ligger jag bara i sängen och kollar på Ronja rövarsdotter på ettan eller nå:)haha!
Skönt att slippa klä på sig de första man gör på morgonen och gå en prommis med en hund, men å andra sidan kommer man mera ut på ett hellt annat sätt än att bara fara och ränna:P
Kanske tur att vi har hund så man är ute mera:)
haha och kliver upp i tid:P är så himla skönt att stiga upp vid nio tiden, precis lagom tid.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mer än att maria kommer hit så ska vi äta taccos och sen blir de nog fest men vet inte vart eller nå :)

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback