Fredag och helg!

Idag steg vi upp vid nio tiden gjorde oss klara och for runt överallt i Luleå, jag lämnade in två CVn och ett utav dom lät lovande!
Sen for vi och storhandlade, shiiit vad mycket saker vi behövde, var ju ett tag sen vi handlade hem typ rengöringsspray och andra såna artiklar ;)
Efter vi handlat klar släppte Fredrik av mig i stan då han skulle byta fälgar och tvätta bilen.
Maria kom och hämtade mig vid två så följde jag henne på hennes äventyr sen släppte hon av mig hemma, och nu sitte rjag bara här och funderar vad man kan göra, jag har stoppat igång en tvättmaskin iaf.
Men hade varit gott med öl:)
Men det blir nog bara en hemmakväll idag och imorgon fest av något slag!
Låtsades för ett tag sen att de var strålande sol och ingen vind på ballkongen och så öppnade jag en öl och tog en cigg i 35+ grader!!
Hahah.
Nä, men ska spara mig till imorgon:=)

Det blir städning av ballkong och fixa upp mattan från förrådet och dona på här hemma och  sen en film kväll och lägga sig tidigare istället.

Trevlig fredagskväll på er alla:)
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback