Torsdag

Godmorgon.
Vaknade idag vid åttatiden och då har söt gumman gjort frukost åt mig!:) Sen blev det att hon for till jobbet och jag har bara suttit här och glott och kollat efter jobb.
Idag blev det självklart fint väder, eftersom jag hade fixat mina skor och jeans ifall att det skulle regna som det gjorde igår, men det är ju typiskt min tur det.
Jaja men då har jag till en annan dag.
Igår blev det att jag dammsög och diskade undan och plockade lite i mattes rum och sen bara glodde framför datorn och var en sväng på affären.
Men idag kommer jag göra mera känner jag att jag behöver, tror jag ska cykla in till stan och kolla lite där, kanske gå förbi min syster och kolla då hon jobbar.:)

Eller är det någon annan som har något förslag?

Nää nu hopp in i duchen!
Ha en bra dag.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback