Tjohejhopp!

Godförmiddag!

Idag klev jag upp klockan nio och satte mig framför datorn och tvn och skulle kolla efter jobb, Ronja vaknar upp efter en halvtimma och bara tittar på mig så säger jag åt henne att komma och säga godmorgon, men vet ni vad hon gör, joo hon kommer men hon smyger sig upp i soffan och tittar snabbt på mig och slänger huvudet ner mot mina ben och snarkar, jag skojar inte hon låtsades!! :D
Hon får absolut inte vara i soffan, men kunde inte slänga ner henne då hon var så söt!

Sen har jag ätit gofrukost, och kollat på våra bästa år och nu funderar jag om jag aknske ska hoppa in i en dusch:P
Men är osäker om jag orkar.
Sen kanske jag ska promenera till mina föräldrar och äta där vi får se.

Har blivit mycket nyttig dom senaste dagarna, har varit ute och gått och ätit nyttig sallad:)

nää nu ska jag göra nå nytta:p
ha de bra
kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback