Tidig morgon

Idag vart det mycket tidig morgon, jag vaknade vid halv 7 och sen låg jag och vänta ut att klockan skulle blir mera så man kunde stiga upp och göra nå, sen vid kvart över sju halv åtta vaknar Maria så då stiger vi upp och fixar tvätten vi glömde igår, bara tar en kaffe ute i det fina vädret och njuter.
Sen blev det go frukost, sen vaknar Mattias och då blev det att göra frukost åt han och sen for dom iväg då Maria skulle jobba och han till dagis.
Och nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska hitta på för nå idag.
Men jag tror att jag ska fara och cykla runt lite grann här, så jag kanske hittar lite bättre ;)
Sen har jag även tänkt kolla och söka efter jobb lite varstans och sen hitta till affären och köpa glödlampor åt Maria :)

Annars då, ja jag har då sovit dåligt i natt och vaknat ett par gånger, sen så drömde jag om myror som var hälften onda och hälften onda.:P
Inte så trevligt.
Men då man läser i en drömtydningsbok så var det iaf ganska positivt.
Känns som om jag börjar få klarhet av allt, men mycket funderingar iaf..

Ska nu försöka kolla om Jenny är vaken och surra lite med henne.

Ha en forsatt bra dag!
kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback