Jobbsökning pågår :)

Igår var jag ute och cyklade lite här på bergnäset och skulle till affären men råkade cykla en omväg för då jag kommer ut ur affärn så ser jag att man bara kan gå upp ur en skog så är man hos Maria, men väljer att cykla den andra vägen iaf då det är en brant backe i skogen.
Men då jag kommer hem till henne hade jag glömt en sak så då blev det att knata ner igen och köpa matlagningsgrädde, men denna gång gick jag genom skogen.
Jag hittar inte alls här, har som aldrig varit här eller liknande :P
Men bara skönt att röra på sig, sen diskade jag lite grann och satte mig framför datorn och kollade efter jobb.
Jag hittade fyra olika jobb nere i söder och hoppas att man kanske kommer att få något utav dom :)
Så man kan börja göra någonting med livet!
Sen på kvällen såg vi filmen "Män som hatar kvinnor" har nu sett den för andra gången, en riktigt vidrig film men bra!
Hellt klart sevärd!
Och idag blir det samma sak att kolla efter en massa jobb och söka efter dom, sen är det riktigt dåligt väder ute så det blir nog bara en innedag med film.
Jag har som fått nå iver i mig att hänga på ams.se efter att jag var ner till Jenny då hon och jag satt och surra angående allt om jobb.
Känns riktigt skönt och känner mig stol över mig.

Inatt har jag sovit som en stock så himla gott, har nämligen inte fått göra det på hur länge som hellst, så det var riktigt skönt.
Det blev en tidig morgon idag också runt halv åtta, trevligt att hinna göra något på dagen:)

Ha en forsatt regnig dag:P
kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback