Underbar dag och kväll

Hela dagen idag har det varit fullt ös:))
På morgonen så sa jag "hej då" åt Fredrik för efter jobbet skulle han fara till Gällivare och hjälpa sin pappa med någon projekt och kommer inte hem förän söndag :(
Sen Fick jag sova vidare till ungefär 7 och då vaknade Ozzy upp och ville inte sova nå mer så då lät jag han stiga upp och ut och kissa sen blev det att slöa snabbt framför tvn och sen mat till honom och ut igen :)
Sen hoppa in i duschen och sen då skåpet for lös kom gubben hem en sväng och hjälpte mig, trodde att det var sista gången för i helgen man skulle se honom.
Sen vart det våra bästa år, efter det kom mor och far och hämtade upp mig så for vi till Ica Maxi så jag skulle få stoooor handla och medans var far med Ozzy:)
Då vi var klar så for jag hem och packade upp alla varor och då kommer Fredrik hem igen och ska hämta sina saker och byter om och denna gång for han mot stugan.
Under dagen vart det att bara ta det lugnt i soffan och vila lite lätt, vart hellt slut av storhandlingen.
Och vid sju tiden kommer Sandra, Adam och Micke och hämtar upp os så far vi till Mcdonalds och sen tillbaka hit och väntar tills Idol ska börja.
Medans busar Ozzy och Adam, och han har lärt Ozzy sitt nästintill, duktig kille där!
Men mycke spring för min del med lillen så han inte skulle kissa inne:)
Efter Idol blev det filmen i trean "ett perfekt mord" tror jag den hette, och då gick Adam och la sig i sängen och Ozzy i sin bädd, hellt slut var dom båda ;)
Tack för en underbar kväll!!
Efter filmen vid tio över tolv for dom hemåt och jag sitter här och har lite svårt att sova, eftersom jag har inte sovit själv på länge och endast en gång i denna lägenhet skulle jag tro.
Sen har jag inte heller Ronja gumman hemma, som jag känner mig trygg med ;)
Och inte heller min Gubbe att krama:((

Med andra ord : Jag tycker dom ska komma hem!!
Men snart är de ju söndag går ju ändå fort.
Känns ändå lite skönt att få vara själv, få se vad man vill på tv ;)

Nu sitter jag på Face och kollar runt men finns inte mycket att göra där, sen kollar jag alla dom dagliga sidorna man kollar för att se om deet finns nå nytt att se eller läsa om.
Efter ett tag kommer jag att gå och lägga mig då jag känner mig nog trött, är som lite svårt att somna själv:(
Godnatt sen alla trötta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback