Tvprogram

Ikväll satte dom igång ett av mina favoritprogram nämligen Desperata husfruarna!!
Shiit, det var verkligen bra programmet och man längtar redan till nästa tisdag!
Sen imorgon är de Grays, har inte tidigare följt det men har kollat på repriserna på dagarna då jag inte haft nå att göra och det är också bra program så imorgon vid nio blir det nog att kolla på det också.
Man märker verkligen att det har blivit höst, då sätter dom alltid igång med en massa tv program som inte är repris, antar att det är för att väldigt många är mer inne på hösten och vintern än sommaren och kollar på tv.

Idag har jag inte gjort så himla mycket, bara suttit framför tvn och datorn nästan hela dagen, sen en långis med Ronja och sen jobbade Fredrik över så det vart bara panpizza för mig till middag och då han kom hem så for vi ut med Ronja och släppte henne i karlsvik sen for vi förbi udden där hon fick klättra lite i lekparken, hon har full med energi och nu funderar vi vad vi ska hitta på för nå skoj för henne så hon blir mer utmattad, spår kan hon lite grann eller iaf vårat spår som vi brukar köra, Sen har vi även varit och tränat lite agulity(eller hur de nu stavas) Eller iaf provat oss på alla hinder och det tyckte hon var spännade och roligt, men är ju som en liten bit dit och göra det varje kväll så vi får nog nöja oss med våran skog som finns här i närheten. :)
Imorgon har jag iaf tänkt att fara och cykla med henne, bara nu vädret håller i sig.

Sen kanske man far in till stan en sväng och hälsar på någon eller bara gå och strosa, vi får se hur de blir.

För snart en timma sen gick gubben och sov och jag var itne de minsta trött, eller nja jag är lite trött i huvudet men inte i kroppen så tyckte det var lika att jag var uppe ett tag till så jag slipper vända och vrida mig i någon timma, brukar ha svårt och sova som sagt.

Snart snart får man hämta lillen, vi har förberätt oss mycket väl på allt, har ordnat att Ronja kan vara hos mina föräldrar den kvällen vi ska fara, vi får låna Fredriks pappas bil, vi har skrivit lista på allt vi måste ha med oss, vi har tvättat bädden och filtarna han ska få använda, vi har fixat fram alla halsband och koppel.
Sen har vi planerat att Ronja gumman ska få följa husse till jobbet den första veckan, blir som svårt för mig att gå med henne  på promenad som hon behöver då lillkillen inte kan vara själv i början.:)
Jaa- jag vet, jag är en planerarare ;) Men det är ju bra att vara förberedd!
Nu är det bara 15 dagar kvar!!!

Funderar om jag kanske lägge upp nå bilder på lägenheten nu då vi börjar få lite mera hemtrevligt eller iaf på vardagsrummet som nästan är färdigt:)
Men det får bli någon annan dag för nu ska jag gå och göra mig klar och försöka sova :)
Så godnatt och sov gott, dröm sött och vakna torrt!;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback