Så där ja!!!

Idag fick vi post av Svenska Kennelklubben och jag kunde inte hålla mig tills Fredrik kom hem, så jag ahr redan öppnat det.
Jag säger bara Grattis gumman du klarade dig fint!
Hon fick HD grad A och sen ED 0 och det är det bästa som en hund kan få!!
Vi som var lite oroliga för hennes höfter, för då hon springer ser det lite konstigt ut, men där ser man, det var bara hennes stil att springa på!
Och alla i hennes kull hade samma sak så vi hade ju egentligen inte kunnat förvänta oss nå annat, men man är alltid lite orolig och vi brukar ha otur i vanlig ordning, så detta besked var väldigt skönt att få.
Då är det bara att börja träna ordentligt med henne:)
Vi har tänkt att köpa skidor till vintern och fara ut på isen så ska hon få dra lite granna:)





Bjuder på tre gamla bilder på Ronja gumman, 1bilden tagen då hon var kanske 8 månader på porsön, 2bilden tagen i persön hos syster kanske 6 månader,3bilden i rutvik i våras tidig sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback