Onsdag

Idag har det varit en väldigt låååång dag , känner mig jätte uttråkad fast man busar hela tiden med lillkillen, men vill som göra nå:)
Har tvättat upp två filtar som Ozzy har råkat kissa på sen har jag även diskat och plockat lite idag, men dagarna blir så långa då man stiger upp halv sju och ska bara vara hemma.
Igår var Mor och Far här och då klippte jag henne och det vart jätte fint!
Sen efter dom hade farit kom Sofie och Cornelia, shiiiit vad hon har blivit stor!:)Mosters lillatjej!
Det har alltid varit någon som har kommit och hälsat på och tittat på lillkillen sen i söndags.
Då var Fredriks föräldrar var här en sväng och tycke han var super söt, sen kom Pia, Daniel och deras barn Meja och dom har en amsengstaff tror jag och Meja vart då lite förtjust i Ozzy, skulle pussa han.Super söt! Sen kom Helena H och titta på honom och hälsade på en liten stund innan hon skulle fara till Umeå, efter ett litet tag var hon så allergisk så hon var tvungen att fara:( Nästa gång hon kommer att hälsar på får hon ta medicin före:) Och efter det kom Sofie och Robert en stund innan dom skulle hämta upp Cornelia hos våra föräldrar som hade övernatta hos dom.
Sen på måndagen kom mina föräldrar en snabbis och Daniel A en stund efter lunch och kika på han sen skulle han tillbaka till jobbet:)
Och som jag skrev igår kom även Jessica förbi en sväng :P

Nu då jag skriver upp alla namn märker man att det har varit fullt hus här och man märker verkligen skilldnaden att man blir lätt uttråkad då man är själv:P

Just innan fyra tiden blir det att laga mat - Laxfile och wook , sen blir det att fara till Råneå och köpa hundmat åt Ronja, sköönt det ska bli att få komma ut lite grann och se nå annat än lägenheten .
Och ikväll är det Grays.

Igår storstädade jag och hade hängt upp nya handukar och Fredrik märkte inget alls förän han skulle duscha så frågade jag han om han brukar ha en babyROSA handuk, tittar han på handukarna och tittar på mig med en ledsen mig ;) hihih
Och imorgon hade jag tänkt tvätta upp nå nygamla sängkläder som också är i den färgen :P hihi undra vad han säger då, han som tycker om döskallar :P hahah
Men han får ju skylla sig själv då han har en tjej som är hemma hela dagarna ;) hihi

Nä nu ska jag sluta svamla och kanske gå och göra nå nyttigt istället !
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback