Måsten innan vi far.

Det blev att vi ska fara och hämta lillkillen imorgon, shit vad roligt, men jobbigt att fara så långt.
Så innan vi far måste jag fixa lite granna:

  • Hänga in tvätten
  • Dammsuga
  • Skura
  • Ta fram bädden
  • Köpa mat vi ska ha med oss
  • Hämta hem termos, Gps och kylbox
  • Ta upp extra täcket, kuddar från förrådet.

Sen efter jag har gjort lite grann här hemma ska jag och Ronja gå eller cykla till mina föräldrar på Mjölkudden då min mor vill hinna klippa sig.
Vid fyra tiden kommer Fredrik och hämtar mig så ska vi fara och handla alllt och hämta hem allt idag så det är bara att åka imorgon:)

Ha en bra dag:)

Kommentarer
Pia - Mejas mamma

Kul!:)

2009-10-14 @ 13:05:36 URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback