Jäkla badrumsskåp!!

Jag hade precis blåst håret efter duschen och står i hallen och kammar mig då jag hör ett ras, jag tänkte först att det var kabeln till hårtårken men kommer in och ser hur badrumsskåpet är alldelles snett!!
OJ nej tänker jag hur gör jag nu, då försöker jag hålla fast det och dra men det sitter fast med en skruv??!!
Så står jag där spritt språngande naken och håller i skåpet försöker lugna ner Ozzy som låg och sov i badrummet som var väckt av det och skrämd och försöker nå telefonen och ringa till Fredrik för att få hjälp, till slut kommer han så snäll som han är och hjälper mig ner med det!
Så nu är det hellt tomt utan något skåp där bara en miljoner hål i väggen och alla saker är i hallen i korgar nu:P
Inte roligt att det ska vara så dåliga väggar att saker lossnar, som Fredrik sa : tur att vi inte hade hängt upp tvn och att det var den som rasade, det hade blivit värdens smäll då.

Så nu efter ett bra tag senare har lilla Ozzy somnat om igen i sin bädd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback