Idag far vi!:)

Igår var jag klar med dammsugningen och skurning och hänga upp tvätten till halv tio och då hade jag även duschat och tänkte promenera till mina föräldrar men då jag går i trappen kommer Fredrik hem så då kör han oss istället.
Det var skönt att slippa gå:)
Sen vid 5 tiden kom han igen och hämtade upp oss så for vi och handlade en massa inför idag, super goda mackor!
Efter det for vi till rutvik och hämtade upp kylbox och termor , sen unna vi oss med korvgubben då båda var super hungriga och trötta, det var riktigt gott!
Vi har inte ätit på hur länge som hellst skräpmat.
Sen for vi hem och titta lite tv, sen vid halv tio gick vi och sov och redan vid två vaknade vi upp och jag var iaf pigg men sen somnade jag om iaf, så vaknade jag strax efter Fredrik farit till jobbet och nu sitter jag här och försöker vila så jag är hellt utvilad inför resan.:)
Då Fredrik slutar idag blir det att bara äta snabbt och sen fara och lämna Ronja och byta bil sen mot Karlstad.

Nu på morgonen blir det att vila, fixa i ordning mackorna och annat man kan äta, hänga in resten av tvätten som var blöt sen igår, ta undan mattorna,plocka lite, motionera Ronja, packa hennes mat då hon ska vara hos mina föräldrar tills vi kommer hem igen:)

Äntligen har denna dag kommit som jag har räknat ner till, plus att nu så gick det mycket fortare då vi bestämde oss för att åka en vecka tidigare!
Så imorgon denna tid är vi hos lillkillen plus minus någon timma ;)
Vi kommer att vara hellt slut i kroppen och jag lovar att jag kommer få höra av gubben : Vem kom på ideen att bila ner och hämta en hund 120 mil bort ?
hihi ;)

Nää nu ska jag börja min dag med lite vila innan jag kör igång med allt.
Ha en bra dag !
kram

Kommentarer
Pia - Mejas mamma

Åh, spännande!:) Ska bli mysigt att få träffa honom sen!:) Kul att någon nära kompis till Daniel har en valp så man kan mysa med den och sen gå hem när man är är less!;) Vad ska han heta?

2009-10-15 @ 09:15:20 URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback