Hej alla glada:)

Måste bara få dela med mig att jag känner mig super glad och lycklig.
Som sagt alla har sina motgångar i livet någon gång, oasett vad det är, kanske i arbetslivet, partnerlivet, familjelivet eller i kompiskretsen, men plöttsligt kan det vända.

Visst jag har inge fast jobb ännu, men som sagt det finns ju som inte nå jobb i Luleå och om man verkligen vill ha nå måste man flytta eller så måste man ha fullt med kontakter.(och det är inget jag vill eller har)
Och det kommer arbete så småning om .

Inom partnerlivet känner jag mycket lycklig lottad med min fästman, vi har nu varit tillsammans i över två år och visst vi har haft fullt med motgångar på vägen men det kan också vara en nyttig sak, för nu har vi rensat dammet och kommit varandra betydligt närmare än någonsin och jag känner mig riktigt glad att vi har varandra och ser fram emot en lång framtid med honom:)
Vi har en hyffsad fin bostad med fina möbler och två super fina hundar, eller en är ju bara valp ännu men kommer ju att bli lika duktig som Ronja gumman.

Jag har en underbar familj som alltid ställer upp på en och jag gör detsamma på dom.:)

Och inom kompiskretsen har jag mycket fina vänner som betyder väldigt mycket för mig och har ganska stor betydelse för den jag är idag.
Och för mina vänner känns det som om det också går framåt, är dom glada och mår bra, mår även jag bra!

Så den ända motgång just nu som jag känner är att jag inte har något jobb, så jag kan tjäna mina egna pengar. Men man får väl se de så att lilla Ozzy är mitt jobb tills vidare ;)
Eftersom han behöver tillsyn dygnet runt än så länge och få växa och känna sig trygg och lära sig saker .

Med andra ord: Jag trivs som jag har det nu och vill inte byta bort det mot nå!
Absolut kan man finputsa på vissa saker men jag mår hellt underbart just nu!

Jag älskar dig Fredrik du gör mig glad!

Ha en forsatt bra dag, för det ska jag då ha, nu blir det förberedning av middag och rasta Ozzy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback