Härliga Torsdag

Tjohooo:)

Denna natt fick jag faktist sova hela natten utan att Ozzy vaknat en ända gång, vid sex tiden klev ju gubben upp och gick ut med han sen sövde jag han bara lite lätt och så sov vi till halv åtta eller var den kanske halv nio?
Mycket skönt man känner sig otroligt utvilad då man får sova i sträck och inte behöva gå ut mitt i somnen :))
Sen har vi busat en massa, ut och in hela dagen sen gjort mig klar.
Och vid två tiden kom Robin, Ag och hans tjej Rebecka förbi och drack kaffe med en massa surr om allt och ingen, var ju som ett tag sen man träffade dom.
Och för ett litet tag sen for dom och nu sover Ozzy, skönt för då får jag lite lugn och ro:))

Snart slutar Fredrik och då ska vi fara på lite äventyr ;) som ni kommer att få ta del om senare då man vet mer :)!

Och ikväll är det "mammas pojkar" på kanal 4a klockan åtta och efter det är det "inside man" som vi säkert kommer att se, skönt med hemma kvällar ibland med bra tv:)
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback