Godmorgon!

Natten gick riktigt bra, Ozzy fick sova inne hos oss i sin bädd medans Ronja låg i sin bädd.:)
Och han vaknade fyra gånger bara, då han ville kissa, sen då vi gick in igen så busade han snabbt sen somnade han Första gången han vaknade hade han ändå sovit i sex timmar, skönt, fick sova iaf lite i natt:))
Känns som om det kommer att gå fort för han att bli rumsren, då han är så duktig och säger till, sen då han har bara kissat och bajsat en gång inne, men man vet ju aldrig det har ju bara gått en dag ännu, men man kan ju hoppas på det!
Och nu på morgonen vaknade vi halv åtta och bestämde oss för att stiga upp, så jag gick ut på en långis med Ronja och då vi kommer vid golfängen kommer det en ren, jag skojar inte den sprang över storvägen till vägen vi gick sen mot golfängen och vi gick mot andra hållet.
Haha det var lite roligt att se och då jag kommer hem ska jag berätta det till Fredrik och hinner bara säga: vet du vad jag såg, då säger han en ren, då hade han sett den vid skogen här då han var med Ozzy i skogen :)



Nu idag blir det att vara hemma och försöka få dom att bli vänner och plocka lite granna och motionera Ronja.

Ha en ba dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback