godförmiddag.

Idag har jag hunnit med en hel del, jag har sett våra bästa år, duschat, plockat undan en massa, stoppat in en tvättmaskin och varit i skogen med Ronja och sen d¨vi kom in så blev det till att duscha av henne för hon har fått för sig nå fix att bajs är den nya parfymen!
Hahah inte så fräsch men vad ska man göra, ha henne i koppel i skogen det blir ju inge roligt för henne.:)



Innan hon hade rullat sig i bajs :)



Sen hittade jag lite snö inne i skogen som jag gärna ville dela med mig till er!:)
Så snart börjar det väl på riktigt snöa här, ursh så kallt det kommer att bli.


Sen har jag nå annat roligt jag vill dela med mig.
Jag och Fredrik har köpt en liten hund till, en amsaffhane:)
Vi ska hämta hem han den 22-23 oktober från Karlstad i årjäng, jag längtar så sjukt mycket!!
Men visst det kommer att vara väldigt jobbigt att ta en valp igen, kommer ihåg hur trötta vi var då vi var tvungna att springa ut hela tiden med Ronja då hon inte var rumsren, och sen då man hela tiden var tvungen att vara hemma eller i närheten då hon inte kunde vara själv så länge, men det är ju hellt klart värt det i längden!
Så himla söt är han också ;)



Lillkillen hos uppfödarna än så länge, bara 6 veckor!:)
Snart är du här hos oss!!

I helgen har jag och Fredrik röjt och störstädat i hela lägenheten och fixat bort vårat akvarium så att båda bäddarna ryms bättre här i vardagsrummet, sen har vi även röjt i förrådet så våra utemöbler från balkongen skulle rymmas.
Sen har vi även letat upp Ronjas gamla halsband sen hon var valp, shiit tänk att hon har varit så där liten.

Nu blir det att ringa Jenny och kolla om hon har tid en stund att surra:)

Ha en bra dag.
kramar

Kommentarer
Maja

Vad Snygga bilder du har tagit!

2009-10-08 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback