Dåligt väder idag.

Idag vaknade jag någon gång vid åtta tiden och tänkte vara duktig och kliva upp då och fara och cykla med Ronja men då hörde jag hur det blåste och regnade ute, så då bestämde jag mig att sova så länge som jag kunde, vaknade igen vid tio och steg upp gjorde frukost och gick en sväng med Ronja sen in och kolla våra bästa år och sen hoppa in i duschen och sen då jag var klar så¨gick vi ut igen i det hemska vädret, men vi har ju haft tur det har ju slutat regna, men det blåser ännu.
Eller jag menar STORMAR !
Ursch så jobbigt väder, hatar verkligen då det blåser ute, det kan hellre få ösregna eller snöa än att det ska blåsa.
Nu börjar det verkligen falla löv till marken, och det blir extra jobbigt att gå med Ronja då )då det stormar) för hon far runt som en katt och vill åt dom :) Ser lite lustigt ut då hon far fram och tillbaka till löven, men håller på att träna bort det.
Men inte det lättaste då man inte ser nå då håret far åt alla håll och kanter vid ögonen ;)

Nää nu ska jag ta tag i disken och sen vänta på att gubben ska komma hem så ska vi äta middag och kanske fara förbi mina föräldrar och visa lillkillen :)

Ha en bra dag.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback