9 Dagar kvar

Jaaa nu är det bara nio dagar kvar tills vi ska hämta lillkillen, nu känns det som om det har gått fort då man har räknat ner från 23 :) Men det känns ändå länge kvar tills vi far.
Hoppas nu bara att allt är som de ska med han då dom ska vetrinärsbesikta han, och att det inte är nå lurerdrejerier som det vart för oss då vi köpte Hunden innan Ronja...

Igår for jag in till stan och träffade Sandra och Micke och sen hämtade vi även Adam, shiit vad han har blivit gammal i ansiktet, eller rättare sagt vuxnare, han fyller ju fyra år nu i december.
Storkillen där alltid!
Sen då jag kom hem blev det att tvätta en maskin och gå en rejäl långis med Ronja så hon fick busa av sig också, var ute i kanske en timma och tjugo min, härligt!
Då jag kom hem gjorde jag i ordning te och drack den och gick och sov.
har varit ovanligt trött på sista tiden, kan ha med att göra att jag inte sover så bra, och det är väl för att jag längtar så mycket tills vi ska fara iväg.

Idag vaknade jag halv åtta utav att jag hade drömt mardröm igen, har nämligen gjort det förra veckan i fyra dagar i rad och nu börjar det om, och det handlar om nästintill samma sak.
Att jag ska bli mördad, huvaligen inte roligt alls.
Sen somnade jag om lite lätt och då forsatte drömmen så jag bestämde mig att stiga upp halv nio och se tv och sitta framför datorn istället.
Sen åt jag frukost - Te och rostat! gott, efter det blev det prommis med Ronja och nu har jag bara suttit här och tänker nog göra det hela dagen och vänta på mail :P.
Nä ska faktist stoppa på någon tvätt till och plocka lite.

Ha en bra dag.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback