Tjo!

Goddagens!

Inatt har det varit en hyffsad natt, Ozzy har bara vaknat en gång och då var klockan kanske halv tre eller nå liknande och då gick vi ut direkt och då jag stoppade ner honom på gräset kissade han på en gång!
Sen upp igen och sova och han somnade ganska så fort efter jag la ner han.
Sen gick Fredrik ut med honom vid kanske sex och sen sov han till halv åtta och ville vakna men jag lät han somna om till halv nio- Superskönt!!

Sen har vi varit ute och busat och inne och busat, sen vid tio tiden somnade han igen och då passade jag på att sitta framför datorn och tvn och surra med Jenny gumman!
Halv elva var det dags för våra bästa år:P
Vid kanske kvart över tolv väckte jag upp han och gick ut med han och sen har jag hunnit duscha och gjort mig klar och varit ute med honom igen och busat.
Och man kan säga att han kan SITT nu, väldigt duktig är han på det, varje gång vi ska gå ut får han sitta ner då jag tar på kopplet sen då vi kommer in sätter han sig ner igen för att ta av det, men det ända som är lite jobbigt för honom är då vi ska ge han mat, att han inte vill itta då och bara vill fram till maten men framåt går det !

Och nu sitter jag bara att denna dag ska gå åt så man kan se DH ikväll !:)

Är det någon som ska vaccinera sig mot svininfluensan?
Mina föräldrar ska vaccinera sig idag.
Men jag känner nog för att INTE göra det faktist, trots att det kanske är bra att göra det ifall man skulle bli sjuk.
Men andra sidan tänker jag, " det händer inte mig" men man vet ju aldrig, bara för att jag tänker så kanske det händer mig.?
haha jaa jag vet inte man kanske  ska ta sprutan iaf?!
Någon som har någon komentar angående det hela?

Ha en bra dag!
kram

Kommentarer
jenny

Dom menar ju att svininfluensan är som en vanlig influensa, ändå ska man ta den där jävla sprutan?! Jag skiter i att ta den.



kram

2009-11-03 @ 15:39:09 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback